איך להתגבר על תחושת הסבל בשיווק?

1. שיווק מותאם לערכים אישיים

על פי מחקרים, 75% מבעלי עסקים שדיווחו על התאמת המסרים השיווקיים לערכים האישיים שלהם חוו עלייה ברמת ההנאה מהשיווק​.

איך עושים את זה?

  • נסו לחשוב על פעולות שיווקיות שנהניתם לבצע בעבר.
  • שאלו את עצמכם: אילו ערכים אישיים או חוזקות באו לידי ביטוי בפעולות האלה?
  • בנו אסטרטגיה שיווקית שמתחברת לערכים אלה.

 

2. שיווק אותנטי ובדמותכם

68% מבעלי העסקים הקטנים שדיווחו על שימוש בשיווק אותנטי ומותאם אישית התחילו לאהוב את תהליך השיווק​.

דוגמה: אם אתם אוהבים הומור, שלבו אותו בתוכן השיווקי שלכם. צרו סרטונים קצרים ומשעשעים או פוסטים קלילים ומחויכים.

 

3. שימוש בכלים דיגיטליים

85% מהנשאלים דיווחו כי כלים דיגיטליים הפכו את השיווק לנוח ומהנה יותר​.

איך להתחיל?

  • השתמשו בכלים לניהול מדיה חברתית כמו Buffer או Canva.
  • אוטומציה של תהליכים יכולה להפחית את המאמץ הדרוש.

 

הקשר בין גישה לשיטות שיווק

מחקרים מראים כי יש קשר ישיר בין השיטות שבהן אנחנו משתמשים בשיווק לבין מידת ההנאה שלנו מהתהליך. כשאנחנו בוחרים בשיטות שמתאימות לאישיות ולערכים שלנו, השיווק הופך לא רק לאפקטיבי יותר, אלא גם למהנה יותר.

 

מסקנות: איך להתחיל לשווק בלי לסבול?

  • חדלו להשוות: הפסיקו לחשוב מה "צריך" או "חובה" לעשות בשיווק.
  • מצאו את החוזקות שלכם: השקיעו זמן בזיהוי החוזקות והערכים האישיים שלכם ובנו סביבם את אסטרטגיית השיווק.
  • אמצו גישה מותאמת אישית: השתמשו בכלים שמתאימים לצרכים שלכם ושיחסכו לכם זמן ומאמץ.
  • חגגו הצלחות קטנות: כל התקדמות, אפילו קטנה, היא הישג. שימו דגש על מה שעובד.

שיווק הוא לא משימה שצריך "לסבול" ממנה. כשאנחנו מוצאים דרך לשלב את עצמנו, כמו שאנחנו באמת בתוך התהליך, הוא הופך להזדמנות להבעה עצמית ולצמיחה עסקית.
זכרו, שיווק אותנטי ומותאם אישית יכול להפוך אפילו את המשימה המאתגרת ביותר לחוויה שאתם יכולים להרגיש בה בנוח – ואפילו ליהנות ממנה.