גם למורה מגיע 100

אסטרטגיות למידה והוראה

לפצח את הדרך ללמד כל תלמיד איך ללמוד בהתאם לסגנון האישי שלו

גם אצלכם זה קורה?

התלמידים לומדים מתמטיקה וספרות באותה דרך?

התלמידים לא מצליחים לזכור את החומר?

מרגישים שחלק מהתלמידים הולכים לאיבוד?

התלמידים מפריעים באמצע השיעור?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

תהליך התפתחות מקצועית מלא

הכולל מפגשים איכותיים ומיוחדים

המתמקדים בפיתוח אסטרטגיות הוראה ולמידה.

shutterstock_721118458

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • יש לך פוטנציאל לקבל 100 (מפגש סינכרוני)
    מוטיבציה ועקרונות להגדרת מטרות; היכרות עם תירוצים וחסמים המונעים השגת מטרות

  • הדרך לממש את הפוטנציאל לקבל 100 (מפגש סינכרוני):
    כלים לפיתוח מוטיבציה מקרוב ומרחוק בהתייחס לגורמים המוטיבציוניים השונים והדרכים ליצירת מוטיבציה בהוראה ההיברידית

  • אסטרטגיות הוראה המקדמות למידה משמעותית (מפגש משולב):
    כלים לניהול הכיתה והדיון בה תוך הייחסות לההיבטים השונים של ההוראה

  • אסטרטגיות הוראה המקדמות למידה משמעותית (מפגש סינכרוני):
    למידה אוניברסלית ; אתגרים עכשוויים בהוראה; הכרת הלמידה האוניברסלית על ארבעת ממדיה

  • עבודה בקבוצות גם מחוץ לכיתות (מפגש משולב):
    בנייה מיטבית של קבוצות ללמידה אפקטיבית ושימוש בחלוקה לקבוצות ככלי להגברת העניין והגיוון בהוראה מרחוק

  • התאמה יוצאת מן הכלל של ההוראה ההיברידית לאינטליגנציה של התלמידים (מפגש סינכרוני):
    מיפוי אינטליגנציות התלמידים ככלי להגברת המוטיבציה והתאמת ההוראה ההיברידית לסוגי האינטליגנציה השונים

  • הערכה ומשוב מרחוק ומקרוב (מפגש משולב):
    סוגי משוב והשיח הכיתתי; הערכת המורה, הערכה עצמית והערכת עמיתים בכיתה ומחוץ לה

  • פיתוח חשיבה ככלי למידה (מפגש משולב):
    שימוש בחשיבה מסדר גבוה בלמידה ועידוד השימוש בה בלמידה ההיברידית

  • הערכת הלמידה ההיברידית (מפגש סינכרוני):
    תפקיד ההערכה בכיתה ובלמידה המקוונת ושימוש בכלי הערכה חלופיים בלמידה ההיברידית

  • קוביות או לא להיות (מפגש משולב):
    המשחק ככלי ללמידה משמעותית

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

במהלך תהליך הפיתוח המקצועי נקנה מגוון רחב של כלים מעשיים לפיתוח אסטרטגיות הוראה ולמידה והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • המפגשים מועברים בצורה מקוונת מלאה תוך שילוב מפגשים סינכרוניים ואסינכרוניים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.

  • התהליך מוכר לגמול וכולל כתיבת עבודה וקבלת ציון.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”.

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים.

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את תהליך הפיתוח המקצועי

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.