דף הבית
מי אנחנו
הדרכות יצירתיות
פסיפס לעסקים וארגונים
פסיפס לסגלי הוראה
פסיפס ללומדים
הספרים שלנו
הבלוג שלנו
שיווק לשם שינוי
סדרת סרטוני שיווק
התוכנית הדיגיטלית
דברו איתנו
0
דף הבית
מי אנחנו
הדרכות יצירתיות
פסיפס לעסקים וארגונים
פסיפס לסגלי הוראה
פסיפס ללומדים
הספרים שלנו
הבלוג שלנו
שיווק לשם שינוי
סדרת סרטוני שיווק
התוכנית הדיגיטלית
דברו איתנו
הבלוג שלנו
לשווק בלי לסבול: למה בעלי עסקים קטנים צריכים לחשוב אחרת על שיווק
בשנים האחרונות, מתגבשת הבנה עמוקה יותר: שיווק אמיתי לא צריך להיות מסכה. הוא לא חייב להיראות כמו "פוסטים מתקתקים" ולא כמו סרטוני מכירה מלאי…
איך להפוך התרגשות מהמוצר לשיווק שמוביל להצלחה
הבחירה הראשונה: תחום העיסוק – החלטה המבוססת על כישרונות, תשוקות או הזדמנויות. הבחירה השנייה: להיות עצמאי – בחירה לא פשוטה שמביאה עמה עצמאות וחופש…
לשווק כמו שאתם: הדרך להגדיל מכירות ולבנות קשר עם הלקוחות
למה נוכחות דמות אנושית בפרסום משפיעה כל כך? חיזוק אמינות ואמון: דמות אנושית יוצרת תחושת שקיפות ואותנטיות שמחזקת את האמון של הלקוחות במותג. יצירת…
איך להפסיק להתחנן ללקוחות ולהתמקד בשיווק שמוביל לתוצאות
מדוע שיווק מרגיש קשה כל כך? בסקר שבוצע בקרב בעלי עסקים קטנים, עלו התחושות הבאות: "אני לא רוצה להתחנן ללקוחות שיקנו ממני." "אני לא…
איך אותנטיות הפכה לנשק הסודי בשיווק העסקי?
מה קרה כשויתרנו על עצמנו בשיווק במהלך השנים, מצאנו את עצמנו מבצעים פעולות שיווקיות "כי ככה עושים", כמו: שליחת דיוורים בנוסח קר ומנוכר. פרסומים…
איך להתגבר על תחושת הסבל בשיווק?
1. שיווק מותאם לערכים אישיים על פי מחקרים, 75% מבעלי עסקים שדיווחו על התאמת המסרים השיווקיים לערכים האישיים שלהם חוו עלייה ברמת ההנאה מהשיווק.…
איך החוזקות שלנו משפיעות על השיווק?
האתגר: למה אנחנו לא מביאים את החוזקות שלנו לשיווק? למרות היתרונות הברורים, רבים לא מביאים את החוזקות שלהם לשיווק העסקי בגלל הנטייה האנושית לאפקט…
ששת העקרונות לשיווק אפקטיבי בדמותי: מתיאוריה ליישום
הקשר בין החיים האישיים לשיווק העסקי כולנו משווקים את עצמנו מדי יום בחיים האישיים – בין אם זה ברושם הראשוני שאנחנו יוצרים, בתקשורת עם…
איך לשמור על התמדה בשיווק באמצעות חיבור רגשי והנאה: הדרך להצלחה ארוכת טווח
מדוע קשה להתמיד בשיווק? התמדה, בשיווק כמו בחיים, אינה עניין של כוח רצון בלבד. ישנם מספר גורמים שמובילים לכך שאנחנו מפסיקים: פרצי מוטיבציה קצרים…
שיווק בדמותי – איך אותנטיות הקפיצה לנו את המכירות בעסק ב-300%
כשהשיווק הרגיש לא נכון: הפער שבין "מה שצריך" ל"מה שנכון לי" בשנים האחרונות, בכל פעם שהוצאנו ספר חדש (ויש כבר ארבעה כאלה), התחלנו לשווק…
להפיל את קירות הדיכוטומיה: איך לחבר בין שיווק עסקי לשיווק אישי
מהי הדיכוטומיה השקרית בשיווק? לכולנו יש נטייה אנושית לחשוב במונחים דיכוטומיים – הכל או כלום, נכון או לא נכון, שחור או לבן. נטייה זו,…
השיווק בחיים ובעסק: איך להפוך את המיומנות הטבעית שלכם לכלי עוצמתי
מה אנחנו באמת משווקים? במבט ראשון, קל לחשוב ששיווק מתמקד רק במוצרים או בשירותים שאנחנו מציעים בעסק שלנו. אבל כשחושבים לעומק, מתברר שאנחנו משווקים…
שיווק עצמי: האומנות שכל אחד כבר שולט בה
סיפור על גלידה, או: מה זה שיווק עצמי? דמיינו את הסיטואציה הבאה: יום שישי בצהריים. אייל חוזר הביתה עם גלידות בן & ג'ריס שהוא…
האמת שמאחורי שיווק אותנטי: הדרך לבנות אמון והצלחה בעסק קטן
בשנים האחרונות, יותר ויותר מחקרים מוכיחים כי המפתח לשיווק מוצלח טמון באותנטיות. שיווק שמחובר לערכים ולסיפור של העסק שלנו. אז בואו נבין יחד מה…
המחיר האמיתי של אי-עשייה בשיווק העסקי
מדוע עסקים קטנים נסגרים? דו"ח משנת 2010 מצביע על מספר גורמים המשפיעים על סגירת עסקים בישראל. אך מעל לכל, בולטת הסיבה המשותפת כמעט…
סדנאות לפיתוח ארגוני: המפתח לשיפור והתפתחות בארגון
פיתוח ארגוני הוא תהליך שמטרתו לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל את יכולתו להתמודד עם אתגרים ומצוקות שונות. זה כולל שדרוג ושיפור תהליכי עבודה, פיתוח…
שיטת שלושת הרבדים: מפתח לפיתוח אחריות אישית ללמידה
מהי שיטת שלושת הרבדים? שיטת שלושת הרבדים מבוססת על התפיסה כי למידה אפקטיבית מתרחשת במספר מישורים מקבילים. השיטה מחלקת את תהליך הלמידה לשלושה רבדים…
אפקט השימור: המכשול הסמוי בדרך לאחריות אישית בלמידה
מהו אפקט השימור? אפקט השימור מתייחס לשני תהליכים מקבילים: אפקט השימור הראשון: תלמידים נוטים לשמר את התלות שלהם במבוגרים ולהימנע מלקיחת אחריות על משימות…
יצירתיות בעבודה: המפתח להצלחה בעידן המודרני
1. שיפור פתרון בעיות יצירתיות מאפשרת לעובדים לגשת לבעיות מזוויות חדשות ולמצוא פתרונות לא שגרתיים. מחקר שפורסם ב-Journal of Applied Psychology) 2015) מצא כי…