הנאה היברידית

למידה והוראה היברידית בכיתה ומרחוק

לייצר למידה מסקרנת וחוויתית מקרוב ומרחוק, לבד וביחד, בכל זמן ומכל מקום

גם אצלכם זה קורה?

רוצים להבין מה היא למידה היברידית ואיך מיישמים אותה בפועל?

מתלבטים כיצד לשלב למידה מרחוק ושיעורים בכיתה?

לא ברור מי התלמידים שבאמת לומדים בלמידה מרחוק?

מערך השיעור המצוין שלכם לא מתאים ללמידה מרחוק?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

מפגשים איכותיים ומיוחדים

המתמקדים במשמעויות הלמידה וההוראה מרחוק בשילוב ובמקביל להוראה ולמידה בכיתה

הנאה היברידית

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • התנהלות בית הספר בהנאה היברידית (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    הוראה יישומיות המותאמת ללמידה היברידית
    כלים נלמדים: Mentimeter ו Google Slides

  • ללמוד יחד כשאני לבד (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    מודלים וכלים ללמידה שיתופית
    כלים נלמדים: Padlet

  • בקצב שלך בזמן שלך (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    למידת עמיתים והתנסות בהכנת מפגש אסינכרוני מיטבי
    כלים נלמדים: Powerpoint, Watchkin, Thinglink

  • הביצה והתרגולת – הנאה מובילה להנעה או להיפך? (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    זיהוי הגורמים המוטיבציוניים של התלמידים וכלים להנעתם
    כלים נלמדים: Padlet, Wordwall

  • לעורר סקרנות (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    התנסות בלמידה חווייתית בכיתה, מרחוק ובמרחב החוץ כיתתי
    כלים נלמדים: ברקוד

  • מרחב פיזיטלי (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    הכרת המרחב הפיזיטלי והתנסות בבניית מרחב כזה בכלים שונים
    כלים נלמדים: Power Point, Thinglink

  • בואו נברח מהשגרה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    התנסות מעשית בחדר בריחה מקוון וכלים לשילובו בהוראה

  • מתכננים בריחה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    התנסות מעשית בבניית חדר בריחה לכיתה

  • סוף הוא תמיד התחלה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    תובנות, רפלקציה וסיכום

  • הנאה היברידית (מפגש אסינכרוני):
    יישום בפועל של הכלים לניהול הכיתה ההיברידית

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

הנאה היברידית

הערך המרכזי במפגשי הנאה היברידית הוא לייצר למידה מסקרנת וחוויתית מקרוב ומרחוק, לבד וביחד, בכל זמן ומכל מקום.

במהלך המפגשים נשלב טכנולוגיה בהוראה באופן שיעשיר ויעמיק את הלמידה. נכיר כלים טכנולוגיים להוראת הדיסציפלינות השונות, ללמידה אקטיבית ושיתופית, ללמידת עמיתים, להערכה ולרפלקציה. נקפיד על התנסות חוויתית ומותאמת לסגנון הלמידה ורמת הידע, ונשים דגש על טיפוח למידה עצמאית. והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • תהליך הפיתוח המקצועי מועבר באופן היברידי: כל המפגשים בני 3 שעות לימוד אקדמיות כאשר חלקם מועברים באופן סינכרוני בזום (אפשר גם פנים אל פנים בחדר המורים) וחלקם באופן אסינכרוני.

  • במהלך תהליך הפיתוח המקצועי אנחנו משלבים מגוון רחב של דרכי העברה כדוגמת: למידה באמצעות סימולציות, למידה משיעורים מצולמים, למידת עמיתים, למידה מקוונת, למידה מהצלחות וממחקרי פעולה, למידה חוץ כיתתית, למידה בקבוצות קטנות, למידה מסיפורי מקרה, שימוש ביומני למידה וכלים רפלקטיביים ועוד ועוד.

  • אנחנו שמים דגש מיוחד על הנאה ומקפידים לייצר אווירה טובה משולבת הומור ונותנים מקום גם להפוגה, העצמה ויחס אישי למורים המשתתפים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי יותאם לצרכי בית הספר, יתייחס לידע שכבר יש למורים, יתחשב בו ויתן מקום לדגשי ההנהלה וצרכי השעה.

  • התהליך מוכר לגמול, כולל כתיבת עבודה וקבלת ציון והוא עשייני (מייקרי) ויישומי וכולל מרכיב התנסותי משמעותי של המורים בכלים ובתפישות שהם רוכשים.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים (מותנה באישור הזכאות ע”י עמותת המורים).

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את המפגשים

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.