חולמים חינוך

להעז וליישם חלום אישי המקדם את צרכי בית הספר וערכיו

לעורר את התשוקה שבהוראה ולהגשים את טביעת האצבע הייחודית של כל מורה בחינוך

גם אצלכם זה קורה?

יש לכם חלום ללמד שונה, אבל אתם לא מעיזים להגשים אותו?

אתם תוהים למה בעצם בחרתם להיות מורים?

מרגישים שאם זה היה תלוי רק בכם, הייתם עושים אחרת?

מתלבטים מה אפשר לעשות עם כל הידע והניסיון שצברתם?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

חולמים חינוך

מפגשים איכותיים ומיוחדים המתמקדים בחלומות, ביוזמות ובמיומנויות של המורים בעזרתם נשנה את החיים של המורים ושל הסביבה כולה

חולמים חינוך

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • איזה אדם אני רוצה להיות? (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    שאלות על ערכים, חלומות אישיים ומטרות ראויות

  • על גלגל הענק של החיים (מפגש אסינכרוני):
    חוסן כבסיס להעצמה אישית

  • אני אלוף העולם (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    זיהוי החוזקות האישיות שלי

  • לחלום בית ספר (מפגש אסינכרוני):
    איך יראה העתיד? בתי ספר אבל קצת אחרת – בעולם ובארץ

  • יש לי חלום (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    בחירת חלום אישי/קבוצתי

  • רגליים על הקרקע (מפגש אסינכרוני):
    כתיבת תוכנית פרקטית למימוש החלום

  • לפרוץ את הקיבעון (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    מימוש החלום בדרך יצירתית

  • תלמיד לתמיד (מפגש אסינכרוני):
    חגיגה של למידה ונראותה בבית הספר

  • סוף הוא תמיד התחלה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    החלום הלכה למעשה, איסוף תובנות, רפלקציה וסיכום

  • חלום שמתגשם (מפגש אסינכרוני):
    תיעוד היישום בפועל של החלום החינוכי

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

חולמים חינוך

הערך המרכזי במפגשי חולמים חינוך הוא לעורר את התשוקה שבהוראה ולהגשים את טביעת האצבע הייחודית של כל מורה בחינוך.

במהלך המפגשים נעודד את המורים לחלום את האדם והמורה שהם רוצים להיות, נתרגש מהניסיון והמיומנויות שיש למורים, נעודד יוזמה וסקרנות ונשאף למורים מאושרים ומרבים טוב. כל מורה משנה חיים של תלמידים רבים, בפיתוח המקצועי “חולמים חינוך” נשנה את החיים שלנו המורים – והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • תהליך הפיתוח המקצועי מועבר באופן היברידי: כל המפגשים בני 3 שעות לימוד אקדמיות כאשר חלקם מועברים באופן סינכרוני בזום (אפשר גם פנים אל פנים בחדר המורים) וחלקם באופן אסינכרוני.

  • במהלך תהליך הפיתוח המקצועי אנחנו משלבים מגוון רחב של דרכי העברה כדוגמת: למידה באמצעות סימולציות, למידה משיעורים מצולמים, למידת עמיתים, למידה מקוונת, למידה מהצלחות וממחקרי פעולה, למידה חוץ כיתתית, למידה בקבוצות קטנות, למידה מסיפורי מקרה, שימוש ביומני למידה וכלים רפלקטיביים ועוד ועוד.

  • אנחנו שמים דגש מיוחד על הנאה ומקפידים לייצר אווירה טובה משולבת הומור ונותנים מקום גם להפוגה, העצמה ויחס אישי למורים המשתתפים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי יותאם לצרכי בית הספר, יתייחס לידע שכבר יש למורים, יתחשב בו ויתן מקום לדגשי ההנהלה וצרכי השעה.

  • התהליך מוכר לגמול, כולל כתיבת עבודה וקבלת ציון והוא עשייני (מייקרי) ויישומי וכולל מרכיב התנסותי משמעותי של המורים בכלים ובתפישות שהם רוכשים.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”.

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים (מותנה באישור הזכאות ע”י עמותת המורים).

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את המפגשים

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.