לרכוב על הסופה

סדרת מפגשים לשיפור מיומנויות חברתיות ומיומנויות למידה בדגש על תלמידים שוני צרכים

לשפר את המוטיבציה, התגובות הרגשיות לכישלון, את הביטחון העצמי ולרכוב על הסופה בדרך להצלחה

גם אצלכם זה קורה?

התלמידים מתקשים לפרש הבעות פנים ושפת גוף?

התלמידים מתקשים בניהול התגובות הרגשיות לכישלון וטעויות?

הביטחון העצמי של התלמידים נמוך?

התלמידים מתקשים בביצוע משימות לימודיות ויכולת הריכוז שלהם נמוכה?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך את תכנית

לרכוב על הסופה

תכנית המתמקדת בשיפור מיומנויות חברתיות ומיומנויות למידה בדגש על תלמידים שוני צרכים

לרכוב על הסופה

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • מפגש 1: כדי לרכוב על הסופה צריך מוטיבציה
    כלים מעשיים לפיתוח מוטיבציה תוך התמודדות עם החסמים שבדרך

  • מפגש 2: כדי לרכוב על הסופה צריך לעבוד בצוות ולשפר את התקשורת הבינאישית
    התנסות בעבודת צוות ותקשורת בינאישית בקבוצות ופיתוח היכולת לפרש הבעות פנים ושפת גוף

  • יחידת תרגול והתנסות אסינכרונית
    תרגול עצמאי של תקשורת בינאישית

  • מפגש 3: כדי לרכוב על הסופה צריך ריכוז והתמדה
    איתור פרק הזמן האישי האפקטיבי לביצוע משימות והתנסות בשיטות לייעול יכולת הריכוז וההתמדה

  • יחידת תרגול והתנסות אסינכרונית
    תרגול עצמאי של יכולת ריכוז

  • מפגש 4: כדי לרכוב על הסופה צריך ללמוד מכישלונות בדרך להצלחה
    ניהול התגובות הרגשיות לכישלון וכיצד להתמודד באופן יעיל עם טעויות כך שבטווח הרחוק יובילו להצלחה

  • מפגש 5: כדי לרכוב על הסופה צריך זיכרון מופלא
    שימוש בתיבות בריחה לתרגול זיכרון לטווח קצר, זיכרון לטווח ארוך ושיטות לשיפור הזיכרון

  • יחידת תרגול והתנסות אסינכרונית
    תרגול עצמאי של טכניקות לשיפור הזיכרון

  • מפגש 6: כדי לרכוב על הסופה צריך בטחון עצמי
    כלים ושיטות לביסוס ופיתוח הביטחון העצמי

לרכוב על הסופה

תכנית לרכוב על הסופה מיועדת תלמידים שוני צרכים שעברו איתור (תלמידים עם מוגבלויות, תלמידים עם לקויות למידה, תלמידים עם קשיים לימודיים, תלמידים עם קשיים רגשיים- חברתיים, תלמידים עם קשיים התנהגותיים). בתוכנית ניתן לכלול תלמידים נוספים שאינם מקרב התלמידים המאותרים, אך תכליתה ליתן מענה ממוקד לתלמידים המאותרים.

במהלך התכנית התלמידים ילמדו לזהות את גורמי המוטיבציה המניעים אותם ויישמו אותם בלימודיהם ובחייהם בכלל. התכנית מפתחת את עבודת הצוות ואת החשיבה הביקורתית ומקנה כלים לייעול הזיכרון, להתמודדות עם כישלונות ולמידה מהצלחות.

כל תלמיד שישתתף בתכנית ירכוש כלים להתמודדות עם "הסופה האישית שלו" וירכוב עליה בדרך להצלחה.

למידה חווייתית

אנחנו שמים דגש מיוחד על למידה חווייתית והנאה ומקפידים לייצר אווירה טובה משולבת הומור ונותנים מקום גם להפוגה, העצמה ויחס אישי למשתתפים.

בכדי להפוך את הלמידה לחוויה בלתי נשכחת אנחנו משלבים במפגשים תיבות בריחה מאתגרות, סימולציות, למידה מקוונת, למידה מהצלחות וממחקרי פעולה, למידה חוץ כיתתית, למידה בקבוצות קטנות, למידה מסיפורי מקרה, שימוש ביומני למידה וכלים רפלקטיביים ועוד ועוד.

אצלנו חוויית הלמידה מעל לכל!

תיבות בריחה

שימו לב

  • התכנית מאושרת על ידי משרד החינוך ומספרה במערכת גפ"ן הוא: 13780

  •  התכנית מתאימה לתלמידים החל מכיתה ד' ועד יב' והיא מיועדת להזמנה ע”י בית הספר ולא לתלמידים בודדים

  •  מספר משתתפים במפגש הוא עד 35 תלמידים

  •  ניתן להעביר את המפגשים גם באופן מקוון

  • התכנית כוללת שישה מפגשי למידה (פנים מול פנים או סינכרוניים) בני שעה וחצי כל אחד ושלוש יחידות להתנסות, תרגול והטמעת התכנים. יחידות ההתנסות כוללות שאלונים, תיבות בריחה מקוונות ומשימות מגוונות אותם מבצע כל תלמיד באופן אישי ועצמאי בביתו או בבית הספר. סה"כ בתכנית המלאה 12 שעות למידה ותרגול (16 שעות אקדמיות).

  •  ניתן להתאים את תוכן ומשך התכנית בהתאם לצורך – אל תהססו לפנות אלינו לקבלת הצעה מותאמת אליכם באופן אישי

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם את הסדנה

אנחנו מתמחים בתחום מיומנויות הלמידה והמוטיבציה ומלווים מאות סטודנטים, תלמידי תיכון, חטיבת ביניים ותלמידי ייסודי החל מהשלבים הראשונים של ההתמצאות בחומר הלימודי, דרך התמודדות עם הדרישות הלימודיות וכלה בהצלחה בבחינות

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.