התוכן החינמי, עבורכם בעלי העסקים הקטנים, שיוכיח שכולנו משווקים בחיים הפרטיים ולכן אנחנו אנשי שיווק מיומנים. שיראה כיצד לוקחים את זה לשיווק העסק והופכים אותו לפשוט, קל, אותנטי ומהנה, ומעלים את המכירות

איזה כיף שהגעתם!

אנחנו שמחים לשתף אתכם בתוכן שאותנו הוא פשוט מרגש. תוכן שהפך את העסק שלנו והקפיץ אותו במאות אחוזים קדימה.
הדף הזה מיועד לכם בעלי העסקים הקטנים שלא ממש מחבבים שיווק (ניסוח פוליטיקלי קורקט למי שממש סובל משיווק…).

והוא יראה לכם איך אפשר להסתכל על השיווק מזווית אחרת, מבלי לדחות שוב ושוב את כתיבת הפוסט או צילום הסרטון, מבלי להרגיש נבוך בכל פעם שאני צריך לדבר על עצמי, או על העסק, ומבלי להתכווץ בכל פעם שאני צריך לדבר על המחיר.

14 סרטוני התוכן החינמי שיעיפו לכם את הפוני, או לפחות יהפכו לכם את צורת המחשבה והתפיסה השיווקית שלכם

בסרטונים שלפניכם מוגש לכם המודל כולו, תעברו שלב אחרי שלב, נסו להבין איפה הדברים פוגשים אתכם, מה התובנות האישיות שלכם ושל העסק שלכם, מה אתם לוקחים ומיישמים כך שבסופו של דבר תגיעו לעליה טבעית במכירות בעסק.

התוכן הזה מיועד לכל מי שיש לו עסק קטן או לכל מי שמעוניין לפתוח עסק קטן.

אנו ממליצים מאוד לצפות בסרטונים על פי הסדר שלהם כיוון שכל סרטון נבנה על הבנת תכני הסרטון שלפניו.

אנחנו מאחלים לכם צפייה מהנה, מתרגשים ביחד אתכם מהמסע שאתם יוצאים אליו ממש עכשיו, ונשמח לשמוע כל דעה, מחשבה או שאלה שעולה לכם בעקבות הצפייה.

סרטון 1: מה הגורם מספר אחת לסגירת עסקים קטנים בישראל?

שאלה טובה, יכול להיות שזה בגלל שהוא פשוט עסק קטן?... האמת היא שיש גורמים רבים שיכולים להביא לסגירה של עסק, אז מיהו האחד ולמה?

סרטון 2: מה הגורם המשפיע ביותר על איכות השיווק בעסק הקטן?

רמז, זה לא הידע שיש לכם בשיווק, לא הרקע הלימודי שלכם בשיווק. זה הרבה יותר קשור לסיבה שרכשתם מנוי לחדר כושר ובקושי השתמשתם בו, או שיש לכם הליכון בבית שהוא מתלה לבגדים

סרטון 3: שיווק - או שיש לך את זה או שאין לך את זה, ולי אין…

כולנו עושים בחיים פעולות שנועדו לפתוח לנו דלתות, להשיג לנו דברים, להציג אותנו באור חיובי ולעזור לנו להרגיש טוב עם עצמנו, האם אפשר לקרוא לכל הפעולות הללו שיווק?

סרטון 4: מה אנחנו משווקים?

גבעת עדה היא הישוב הכי טוב בישראל, בכל פעם שאני אומר את זה למישהו אני מרגיש גאווה גדולה, אני גם משווק את הילדים שלי, את הזוגיות שלי, את זה שאני אדם מאוד מסודר, מה אתם משווקים?

סרטון 5: מהי הדיכוטומיה השיקרית של השיווק?

אחלה שם לסרטון נכון? רצינו לייצר קצת סקרנות…, בואו להכיר את האפקט הדיכוטומי שמחלק לנו את החיים לאו או.

סרטון 6: איך שיווק בדמותי העלה את המכירות ב- 300% תוך חצי שנה?

ואוו, לא הגזמנו? בטח כתבנו את זה רק בשביל שתצפו בסרטון…, אז כן, זה באמת נכון!!! אבל איך זה קרה?

סרטון 7: מהי הדרך היחידה להתמדה בשיווק?

חישבו על תחביבים או פעילויות שאתם מתמידים בהם, למה אתם בעצם מתמידים בהם? כשתדעו למה, תגלו שבשיווק זה בדיוק אותו הדבר.

סרטון 8: מהו מודל מעגל השינוי ההתנהגותי להתמדה?

מדויק, גלוי, מהנה, קל, מתגמל ומחזורי, והופ, הנה קיבלתם את המודל כולו… לא תאמינו כמה זה עוצמתי ואיך אפשר להתחיל להשתמש בזה כבר עכשיו, בעסק וביומיום שלכם.

סרטון 9: איך ההומור שלנו הפך להיות כלי השיווק החזק ביותר שלנו?

65% מבעלי העסקים שדיווחו על התאמת חוזקותיהם לשיווק שלהם ראו עלייה של 30% במכירות!!! אצלנו זה הומור משולב עם תוכן איכותי, מה אצלך?

סרטון 10: אני חייב לעשות שיווק אבל אני סובל מזה

האמת, סובל זה ממש עדין, אולי שונא חזק יותר. אני גם נעלב כשאומרים לי שאני כזה. אז בטח אעשה שיווק מחר. או מחרתיים. בטוח בשבוע הבא… מסתבר שאפשר לעשות שיווק בלי לסבול!

סרטון 11: איך להפסיק להתחנן כדי שלקוחות יקנו ממני?

שנים עשינו שיחות עם לקוחות במטרה לשכנע אותם לקנות את המוצרים שלנו וסבלנו מכל רגע, עד לרגע שבו הבנו שהתמקדנו במכירות במקום להתמקד בשיווק.

סרטון 12: איך הצלחנו להיכשל אפילו בלהיות אנחנו?

מה משותף למהטמה גנדי, ברוס ספרינגסטין ורובין ווילאמס? נכון, אנחנו באמת מגניבים, מחשגזים וכמובן שיש לנו סוואג... אבל האמת היא שכל מי שמתנהג בצורה אותנטית ומחוברת לעצמו הוא כזה. רוצה להצליח בשיווק? תהיה אתה!

סרטון 13: איך להגדיל ב- 50% את הסיכוי שפרסום יזכר לאורך זמן?

אם יש לך פרפרים בבטן, אתה מזיע ורועד בכל הגוף בכל פעם שמישהו מציע לך להעלות סרטון שיווקי שאתה מצולם בו לרשת, זה הסרטון בשבילך.

סרטון 14: מהי הבחירה הרביעית?

אפשר ליהנות משיווק, מותר להתלהב משיווק ואפשר להתרגש משיווק! זה לא חלום, זה ממשי ואפילו די פשוט

לצפייה בכל 14 סרטוני התוכן החינמי
שיהפכו את כל שחשבתם על שיווק בעסק!

הכפתור הנדיב

הסיפור האישי שלנו ומה גרם לנו לייצר את התוכן הזה

הקמנו את פסיפס כשני שותפים, אייל ורן.

היה לנו רצון גדול לשנות את תחום החינוך בישראל באמצעות קורסים, היה לנו מוצר איכותי בטירוף וההדרכות שלנו היו מעולות, ככה שכולם עפו עלינו.
אבל היה תחום אחד שממש לא אהבנו, תחום השיווק. לא היה לנו רקע או ידע שיווקי, לא היה לנו רצון לשווק ובעיקר התבלבלנו בין שיווק למכירות.

התוצאה הייתה שבמשך שנים רבות השיווק שבוצע היה המינימום ההכרחי ולא המקסימום האפשרי. ולמרות שהיינו עסק מוצלח ורווחי לאורך שנים רבות, כשעשינו שיווק הוא נולד מתוך כללים ששמענו מאחרים על מה "צריך" לעשות, והשיווק לא תאם את דמותנו, את המהות שלנו, את החזון שלנו ואת מה שעשינו בפועל.

לפני כשנה וחצי הבנו שכך אי אפשר להמשיך, נחשפנו למחקרים שהוכיחו ששיווק הוא הגורם המרכזי שמביא לסגירה של עסקים (יותר ממיומנויות ניהול, תפעול, כח אדם ואפילו הרבה הרבה יותר מאיכות המוצר עצמו!!!).

הבנו שאנחנו רוצים לשלב הנאה בשיווק (והסתבר שגם כאן המחקרים תומכים בזה), שינינו את תפיסת השיווק בעסק ויצרנו גישה חדשנית עם התובנה העוצמתית שגם בחיים הפרטיים שלנו אנחנו עושים שיווק כל הזמן, כך שגזרנו את השיטות הטבעיות שלנו ויישמנו אותן בעסק.
תוסיפו להנאה, ולהבנה שיש בנו יכולת שיווק, את השיטה המנצחת של יצירת הרגלים והתמדה, ופתאום קיבלנו שורת סרטונים ויראליים, חשיפה למאות אלפי אנשים בארץ, אתר חדש ויצירתי, חיוך קבוע שלנו ושל הצוות שלנו בכל יום עבודה, והכי חזק- עליה בהיקף של פי 3!!! במכירות.

היום אנחנו חיים תפיסה שנולדה מתוך ההבנה ש"גם לאי עשיה יש מחיר" וחיים את כלל המחיר הנסתר: המחיר האמיתי הוא לא מה שאנחנו מוציאים עכשיו, אלא ההכנסות שלא יגיעו עקב אי העשייה ואת כל זה אנחנו עושים מתוך כישורי השיווק הטבעיים שלנו, כשאנחנו יוצרים פרסומים שהם ממש בדמותנו.

צפיה נעימה,
שלכם, רן ואייל

הלכת רחוק מידי… לצפייה בכל 14 סרטוני התוכן
שישנו לך את החשיבה על השיווק בעסק

הלכת רחוק מידי... לצפייה בכל 14 סרטוני

כל הזכויות שמורות © פסיפס 2024
עיצוב ובניה קונספט1

כל הסרטונים מחכים לך! כן, כולם.

ברכות! עכשיו זה הזמן לקבל גישה מיידית לכל 14 הסרטונים שלנו – בלי אותיות קטנות, ועם המון ערך לעסק שלך. רוצה לדעת איך להפסיק לסבול משיווק ואולי, אבל אולי אפילו ליהנות ממנו? רוצה להפסיק להתחנן כדי שלקוחות יקנו ממך? איך אפשר להעלות את המכירות בעשרות אחוזים? כל התשובות מעבר לטופס ההרשמה הקצר