לאחרונה סיימנו תהליך פיתוח מקצועי בנושא הוראה-למידה-הערכה לקידום תפקודי לומד והערכה חלופית לצוות המורים בבית הספר יסודי ב’ בפקיעין

לאחרונה סיימנו תהליך פיתוח מקצועי בנושא הוראה-למידה-הערכה לקידום תפקודי לומד והערכה חלופית לצוות המורים בבית הספר יסודי ב’ בפקיעין.

במהלך ההשתלמות עסקנו בתפקוד הקוגניטיבי – חשיבה יצירתית, התפקוד הבין אישי – עבודת צוות, בתפקוד התוך אישי – מוטיבציה, בהערכה החלופית עסקנו במחוונים, שאלונים, פורטפוליו ופרזנטציה.

שמחנו מאוד לקבל משוב משמח מהמורים שהשתתפו:

  • “מה שלימדת עזר לי להבין את התפקודי הללומד ששנה קודם לא הצלחתי להבין. השיטה שלך – ששילבת דרכים שונות: חידות, מצגות.. הגיוון הזה חסר לנו בכיתה.”

  • “היה מעניין. נהניתי מהחומר. שילוב משחק בלמידה – התלמיד הפך ליוזם, בעל חשיבה יצירתית ודמיון.”

  • “החומר היה מעניין. עזר לי בתכנית “השקפה”. פורטפוליו, עבודת צוות, מוטיבציה, המודל גם עזר.”

  • “החומר מעניין מאוד ואני בטוחה שזה יתאים לכולנו.”

  • “את היית כל הזמן ערוכה היטב. הגעת מסודר. העברת את הדברים בכיף, תכנים והצגה. זה היה לדעתי מושלם.”

תודה רבה לכל המורים שהשתתפו, למנהל בית הספר, מר אכרם חורי ולמנחה שלנו סיון יחזקאלי.

"מי שמאכילים אותו בכפית אינו לומד דבר אלא את צורת הכפית" א.מ.פורסטר