המנכ"ל של הכיתה

תכל’ס לנהל את הכיתה ההיברידית

סל כלים יישומיים ומידיים לניהול ההוראה, השיעור והכיתה

גם אצלכם זה קורה?

התלמידים מתחברים לשיעור מהבית יום כן ויום לא? (היום לא)

מדברים אל ריבועים שחורים במצב השתק?

הטלפון הנייד לא עוזב את היד של התלמידים?

המשמעת יורדת ואיתה הלמידה?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

תהליך התפתחות מקצועית מלא

הכולל מפגשים איכותיים ומיוחדים

המתמקדים באומנות ניהול כיתה – המנכ”ל של הכיתה

המפגשים מועברים בצורה מקוונת מלאה תוך שילוב מפגשים סינכרוניים ואסינכרוניים.

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • תכל’ס לנהל את הכיתה ההיברידית (מפגש סינכרוני):
    ממשמעת למשמעות – כורח או הזדמנות?; פתיחת שיעור – כלים לפתיחה הנותנת משמעות בשיעור סינכרוני; סיכום שיעור – כלים אפקטיביים לסיום שיעור סינכרוני

  • סגנונות למידה בראיה היברידית (מפגש אסינכרוני):
    התאמת ההוראה המקוונת לסגנונות למידה שונים והצגת מבנה שיעור אופטימלי

  • ניהול למידה פעילה מרחוק ומקרוב (מפגש אסינכרוני):
    שיטות לשיפור הישגי תלמידים באמצעות ציפיות גבוהות; שיטות לארגון השיעור על ידי המורה והכיתה; שיטות לשיתוף תלמידים בשיעור

  • ניהול הכיתה ההיברידית כקבוצה חברתית (מפגש סינכרוני):
    כלים לבניית הכיתה כקבוצה חברתית מרחוק ומקרוב ושיטות ליצירת אווירה חיובית כתנאי ללמידה משמעותית

  • כיתה הפוכה זה שם המשחק (מפגש משולב):
    הדרכים להכנה נכונה של תלמידים למבחן, למתן שיעורי בית יעילים ולשימוש בכיתה הפוכה כדי לשפר את המשמעת

  • התאמה יוצאת מן הכלל של ההוראה ההיברידית לאינטליגנציה של התלמידים (מפגש סינכרוני):
    מיפוי אינטליגנציות התלמידים ככלי להגברת המשמעות והתאמת ההוראה ההיברידית לסוגי האינטליגנציה השונים

  • עבודה בקבוצות גם מחוץ לכיתות (מפגש משולב):
    בנייה מיטבית של קבוצות ללמידה אפקטיבית; חלוקה לקבוצות ככלי להגברת העניין והגיוון בהוראה מרחוק

  • יש לך פוטנציאל בבית ובכיתה (מפגש משולב):
    זיהוי הגורמים המוטיבציוניים של התלמידים ועבודה לפי המודל המוטיבציוני של פסיפס בכדי להניע את התלמידים במרחב ההיברידי

  • ללמוד מרחוק ולהרגיש קרוב (מפגש סינכרוני):
    כלים לניהול רגשות בסביבה ההיברידית

  • ניהול הערכה ומשוב מרחוק ומקרוב (מפגש משולב):
    “האדם מחפש משמעת” – הערכה ומשוב כמחוללי משמעות; הכל שאלה של תזמון – תזמון משוב בעיתוי נכון מוסיף המון

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

המנכ"ל של הכיתה

במהלך תהליך הפיתוח המקצועי נקנה מגוון רחב של כלים מעשיים להפוך להיות המנכ”ל של הכיתה ולנהל אותה הצורה מקצועית ויעילה והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • המפגשים מועברים בצורה מקוונת מלאה תוך שילוב מפגשים סינכרוניים ואסינכרוניים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.
    התהליך מוכר לגמול וכולל כתיבת עבודה וקבלת ציון.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”.

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים.

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את תהליך הפיתוח המקצועי

*ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.