ללמוד מרחוק ולהרגיש קרוב

וובינר חינם בנושא כלים להוראה ולמידה מרחוק

להיפגש מרחוק, לבחור בערוצי התקשורת הנכונים, להתאים את המטרות והתוכן ולבנות תכנית בית ספרית להוראה ולמידה מרחוק.

הוובינר הזה כבר התקיים.
ניתן לצפות בהקלטה בקלות וללא עלות,
כל מה שצריך זה למלא את פרטיכם כאן:

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת.

    * משתמשי ג'ימייל – שימו לב, אם אתם מחכים לדוא"ל מאיתנו ייתכן והוא יגיע אליכם לתיקיית "קידומי מכירות" או "עדכונים" וכו'. אם לא קיבלתם את ההודעה בצעו אצלכם חיפוש לדוא"ל שנשלח מהכתובת office@psifas.co.il. פרטים נוספים ומדריך מלא – אפשר למצוא כאן.

    גם אצלכם זה קורה?

    חושבים איך כדאי לתקשר עם התלמידים דרך זום, וואטסאפ או מדיה אחרת?

    לא יודעים איזה משימות לבקש מהתלמידים להגיש?

    תוהים איך לבצע תכנון מערכתי של ההוראה המקוונת?

    מתלבטים מה היחס הנכון בין לימוד חומר חדש לתרגול חומר קיים בלמידה מרחוק?

    וובינר חינם – ללמוד מרחוק ולהרגיש קרוב
    הצטרפו אלינו ישירות מהמחשב שלכם בקלות וללא עלות,
    למפגש מקוון (webinar) מיוחד שבמהלכו נעסוק בלמידה ופגישה מרחוק

    ביום אחד, עברנו כולנו להוראה מרחוק ואיתה התעוררו אתגרים ושאלות. האם אפשר ללמד חומר לימודי חדש? באיזה ערוץ תקשורת נזכה לשיתוף פעולה מצד התלמידים? עדיף סינכרוני או משימות? איך להצליח לזהות את התלמידים שזקוקים לחיזוק? ועוד שאלות רבות. במהלך הוובינר נעסוק בהיבטים אלה תוך ניסיון לתהות בקול ולהקנות כלים להוראה נכונה מרחוק.

    ללמוד מרחוק ולהרגיש קרוב

    חלק מהנושאים בהם נעסוק:

      • המפגש הנכון  – הוראה מרחוק, למידה מרחוק או מפגש מרחוק?

    • מטרות מפגש מקוון – איך לאפיין ולבחור מטרות למפגש ומה השפעתן על בניית המפגש בפועל?

    • ערוצי תקשורת – מה הדרך להתאמת התוכן, המטרה וערוץ התקשורת לקבוצות היעד?

    • תרגול מול לימוד – מהו המינון המומלץ בין לימוד חומר חדש לתרגול?

    • מחסור בציוד – כיצד משלבים ומלמדים תלמידים שחסר להם ציוד הקצה?

    • גיוון במתודות ההוראה – מהן מגוון מתודות הוראה ללמידה מרחוק?

    • חשיבות התוצר – איך יוצרים תוצרים כמשלימי יחידת ההוראה?

    • תכנית הוראה ממבט על – כיצד בונים תכנית אינטגרטיבית בית ספרית?

    מי מעביר את הוובינר?

    אייל ברנר

    אייל ברנר הוא איש חינוך, מרצה ומומחה למיומנויות למידה, למוטיבציה ולחשיבה יצירתית.
    ממקימי חברת "פסיפס" ומחבר הספרים גם למורה מגיע 100, סודות הלמידה, חמוטל ואלישע עולים לכיתה א' ומר מחר.
    מאמין גדול בלמידה מכישלונות וחובב מושבע של ספרים מכל סוג, משחקים בטלפון ושניצל עם צ'יפס של אימא.

    רן שמשוני

    רן שמשוני

    רן שמשוני הוא איש חינוך, מרצה ומומחה למיומנויות למידה והוראה, בעל תואר ראשון בהנדסה ותואר שני בחינוך.
    ממקימי חברת "פסיפס" ומחבר הספרים גם למורה מגיע 100, סודות הלמידה וחמוטל ואלישע עולים לכיתה א'.
    הורה לשלושה וחובב ספורט מכל סוג ובעיקר כדורסל וקרלינג.

    מתנה מיוחדת לצופי הוובינר:

    הספר גם למורה מגיע 100

     61% הנחה על הספר המודפס ו20% הנחה על גרסת eBook דיגיטלית הזמינה לקריאה באופן מיידי

    הספר גם למורה מגיע 100

    הספר גם למורה מגיע 100 מציע לכם במתנה ארגז ובו מאה כלים.

    אלה מאה כלי עבודה שתוכלו להשתמש בהם בכיתה כדי להעשיר ולייעל את חוויית ההוראה והלמידה, להעצים את התלמידים, לגוון את השיעור, להבהיר את החומר הנלמד ובכלל, להיות מורים טובים יותר.

    כל הכלים בספר הם יישומיים. אפשר להשתמש בהם במתכונת המוצעת, או להתאים אותם לצרכים שלכם ושל תלמידיכם. אלה כלים שמורים רבים ניסו ואהבו, והם מבוססים על ניסיוננו רב השנים בעבודה עם מורים ותלמידים במאות בתי ספר.

    ההשתתפות בהרצאה האינטרנטית היא ללא תשלום, אך יש להירשם מראש!

    מהרו להירשם – הוובינר יתקיים בעוד:

    2020/04/26 21:00:00

    וובינר חינם – ללמוד מרחוק ולהרגיש קרוב
    הוובינר הזה כבר התקיים – ניתן לצפות בהקלטה בקלות וללא עלות, כל מה שצריך זה למלא את פרטיכם כאן:

      *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן לבטל את ההרשמה בכל עת.

      * משתמשי ג'ימייל – שימו לב, אם אתם מחכים לדוא"ל מאיתנו ייתכן והוא יגיע אליכם לתיקיית "קידומי מכירות" או "עדכונים" וכו'. אם לא קיבלתם את ההודעה בצעו אצלכם חיפוש לדוא"ל שנשלח מהכתובת office@psifas.co.il. פרטים נוספים ומדריך מלא – אפשר למצוא כאן.