קוביות או לא להיות

ללמד בכיתה היברידית? זה משחק תלמידים…

לשלב משחקים בהוראה בכל מקצוע ובכל גיל ולהפוך את הלמידה לחווייתית, יצירתית ומהנה

גם אצלכם זה קורה?

התלמידים לא שומרים על ריכוז ומאבדים עניין בשיעור?

התלמידים פסיביים ומצפים מכם להאכיל אותם בכפית?

אתם חוששים שמשחקים יפריעו למהלך השיעור והתלמידים יעסקו רק בהם?

אתם חושבים שפיתוח משחקים לימודיים לוקח זמן רב ויקר?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

תהליך התפתחות מקצועית מלא

הכולל מפגשים איכותיים ומיוחדים

המתמקדים בשילוב משחקים בהוראה ובלמידה.

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • הביצה והתרגולת – הנאה מובילה להנעה או להיפך? (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    זיהוי הגורמים המוטיבציוניים של התלמידים וכלים להנעתם

  • לפרוץ את הקיבעון – חשיבה יצירתית (מפגש אסינכרוני):
    המיתוס על “השראה” או “מוזה”, פתרונות מותאמי סיטואציה, חיפוש בעיות לתיקון ולהיות יזמים של שינוי

  • לעורר סקרנות (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    התנסות בלמידה חוויתית בכיתה, מרחוק ובמרחב החוץ כיתתי

  • בואו נברח מהשגרה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    התנסות מעשית בחדר בריחה מקוון וכלים לשילובו בהוראה

  • מתכננים בריחה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    התנסות מעשית בבניית חדר בריחה לכיתה

  • בורחים ולומדים (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    העמקה בטכנולוגיה ובעבודה על חדר בריחה מקוון שיתופי

  • מרחב פיזיטלי (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    הכרת המרחב הפיזיטלי והתנסות בבניית מרחב כזה בכלים שונים

  • כל הדרכים מובילות לרומא (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    כיצד מציגים הבנת למידה (תוצר) בדרכים שונות

  • סוף הוא תמיד התחלה (מפגש סינכרוני או פנים אל פנים):
    סיכום, דוגמאות לכלים שיושמו בכיתה, תובנות ורפלקציה

  • קוביות או לא להיות (מפגש אסינכרוני):
    יישום הכלים בכיתה

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

במהלך תהליך הפיתוח המקצועי נקנה מגוון רחב של כלים מעשיים לשילוב משחקים בהוראה ובלמידה והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • תהליך הפיתוח המקצועי מועבר באופן היברידי: כל המפגשים בני 3 שעות לימוד אקדמיות כאשר חלקם מועברים באופן סינכרוני בזום (אפשר גם פנים אל פנים בחדר המורים) וחלקם באופן אסינכרוני.

  • במהלך תהליך הפיתוח המקצועי אנחנו משלבים מגוון רחב של דרכי העברה כדוגמת: למידה באמצעות סימולציות, למידה משיעורים מצולמים, למידת עמיתים, למידה מקוונת, למידה מהצלחות וממחקרי פעולה, למידה חוץ כיתתית, למידה בקבוצות קטנות, למידה מסיפורי מקרה, שימוש ביומני למידה וכלים רפלקטיביים ועוד ועוד.

  • אנחנו שמים דגש מיוחד על הנאה ומקפידים לייצר אווירה טובה משולבת הומור ונותנים מקום גם להפוגה, העצמה ויחס אישי למורים המשתתפים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי יותאם לצרכי בית הספר, יתייחס לידע שכבר יש למורים, יתחשב בו ויתן מקום לדגשי ההנהלה וצרכי השעה.

  • התהליך מוכר לגמול, כולל כתיבת עבודה וקבלת ציון והוא עשייני (מייקרי) ויישומי וכולל מרכיב התנסותי משמעותי של המורים בכלים ובתפישות שהם רוכשים.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”.

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים (מותנה באישור הזכאות ע”י עמותת המורים).

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את תהליך הפיתוח המקצועי

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.