קוביות או לא להיות

ללמד בכיתה היברידית? זה משחק תלמידים…

לשלב משחקים בהוראה בכל מקצוע ובכל גיל ולהפוך את הלמידה לחווייתית, יצירתית ומהנה

גם אצלכם זה קורה?

התלמידים לא שומרים על ריכוז ומאבדים עניין בשיעור?

התלמידים פסיביים ומצפים מכם להאכיל אותם בכפית?

אתם חוששים שמשחקים יפריעו למהלך השיעור והתלמידים יעסקו רק בהם?

אתם חושבים שפיתוח משחקים לימודיים לוקח זמן רב ויקר?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

תהליך התפתחות מקצועית מלא

הכולל מפגשים איכותיים ומיוחדים

המתמקדים בשילוב משחקים בהוראה ובלמידה.

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • קוביות או לא להיות – לשחק בלמידה מרחוק (מפגש סינכרוני):
    הבנת המושג משחק, כיצד הוא מתחבר ללמידה ואיך לעשות בו שימוש בכיתה ההיברידית והמקוונת

  • משחקים יוצאים מן הכלל (מפגש סינכרוני):
    הכרות עם סוגי משחקים, מה הם מאפשרים לנו, כיצד “לשבור” את החוקים כדי להתאימם ליעדים הפדגוגיים שלנו ולדיפרנציאליות בכיתה

  • קוביות ממוחשבות (מפגש סינכרוני):
    שימוש בטכנולוגיה למשחק ולמידה מרחוק

  • משחק, משחק לימודי ומשחוק (מפגש משולב):
    ההבדלים בין משחק למשחק לימודי וכיצד להשתמש במשחוק (Gamification) בכיתה ליצירת מוטיבציה לימודית

  • משחקים בערכים (מפגש משולב):
    שימוש במשחקים חברתיים ומשחקי תפקידים להתאמת ערכים כגון שיתוף פעולה, יצירת אמון, אחריות ועוד

  • משחק אינטליגנטי (מפגש אסינכרוני):
    שימוש במשחקים בהתאם לסוג האינטליגנציה כדי לקדם למידה היברידית

  • למידה אחרת (מפגש סינכרוני):
    שימוש בחשיבה יצירתית במשחקים ובלמידה ועידוד חשיבה יצירתית במשחקים

  • משחקי זיכרון וידע (מפגש משולב):
    שימוש במשחק לשיפור הזיכרון, יצירת ידע חדש באמצעות משחקים

  • משחקים במוטיבציה ועבודת צוות (מפגש סינכרוני):
    שיפור המוטיבציה ללמידה, ותרגול ועבודת צוות על ידי משחקים

  • מרתון משחקים (מפגש סינכרוני):
    התנסות במשחקים שפותחו על ידי המשתתפים

  • מרתון משחקים (מפגש סינכרוני):

    התנסות במשחקים שפתחו המשתתפים במפגשים הקודמים ומשוב מקדם

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

במהלך תהליך הפיתוח המקצועי נקנה מגוון רחב של כלים מעשיים לשילוב משחקים בהוראה ובלמידה והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • המפגשים מועברים בצורה מקוונת מלאה תוך שילוב מפגשים סינכרוניים ואסינכרוניים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.
    התהליך מוכר לגמול וכולל כתיבת עבודה וקבלת ציון.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”.

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים.

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את תהליך הפיתוח המקצועי

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.