גם למורה מגיע 100
מאה כלים, שיטות ורעיונות יישומיים לשיפור ושדרוג ההוראה בכיתה
כלים יישומיים בהם ניתן להיעזר באופן מיידי!
גם אצלכם זה קורה?
מצב הרוח בכיתה מדוכדך?
אתם מסבירים שוב ושוב את אותו נושא לימודי?
ישנן הרבה הפרעות בכיתה ורמת הריכוז של התלמידים נמוכה?
התלמידים מתקשים במשימות לימודיות וחסרה להם מוטיבציה?
בספר מאה כלים, שיטות ורעיונות יישומיים לשיפור ושדרוג ההוראה בכיתה
הספר שלפניכם מציע לכם במתנה ארגז ובו מאה כלים. אלה מאה כלי עבודה שתוכלו להשתמש בהם בכיתה כדי להעשיר ולייעל את חוויית ההוראה והלמידה, להעצים את התלמידים, לגוון את השיעור, להבהיר את החומר הנלמד ובכלל, להיות מורים טובים יותר.
כל הכלים בספר הם יישומיים. אפשר להשתמש בהם במתכונת המוצעת, או להתאים אותם לצרכים שלכם ושל תלמידיכם.
אלה כלים שמורים רבים ניסו ואהבו, והם מבוססים על ניסיוננו רב השנים בעבודה עם מורים ותלמידים במאות בתי ספר.
דגש על יישומיות ופרקטיות
הספר שלפניכם כולל כלים ורעיונות רבים.
מטבע הדברים, את חלקם אתם ודאי מכירים, וחלקם יהיו חדשים ואולי אף מפתיעים.
במקרים רבים תתבוננו ברעיון ולא תראו את המימוש המיידי שלו בכיתה, בעוד שלעיתים התמונה תהיה פשוטה ונוחה יותר, אך המשותף לכל הכלים הוא שלאחר קריאת הפרקים המציגים אותם, תוכלו לבחון את הדרך הטובה ביותר לשלבם בכיתתכם.
תוכלו לשנות, להרחיב, לגרוע ואף לשלב כמה רעיונות כדי להתאים את הכלי למאפיינים האישיים שלכם כמורים, לתלמידים המסוימים שלכם ולמטרות שתרצו לממש בכיתה. לעיתים גם סעיף קטן מתוך רעיון גדול הופך לכלי מקורי ומעניין.

בספר תמצאו מאה כלים יישומיים שמחולקים לראשי הפרקים הבאים:
רוצים להציץ לפרק הראשון?! - בשמחה!
לחצו על "מסך מלא":
מי כתב את הספר?

אייל ברנר
איש חינוך, מרצה ומומחה למיומנויות למידה, מוטיבציה וחשיבה יצירתית.
ממקימי חברת "פסיפס" וממחברי הספרים "גם למורה מגיע 100", "סודות הלמידה", "חמוטל ואלישע עולים לכיתה א'" ו"מר מחר".
מאמין גדול בלמידה מכישלונות, חובב מושבע של ספרים מכל סוג, משחקי טלפון ושניצל עם צ'יפס של אימא.

רן שמשוני
איש חינוך, מרצה ומומחה למיומנויות למידה והוראה, בעל תואר שני בחינוך ותואר ראשון בהנדסה.
ממקימי חברת "פסיפס" וממחברי הספרים "גם למורה מגיע 100", "סודות הלמידה" ו "חמוטל ואלישע עולים לכיתה א'".
הורה לשלושה, מכיתה א' ועד הצבא, וחובב ספורט מכל סוג ובעיקר כדורסל וקרלינג.