כל צבעי הקשת

הכלה והשתלבות – יישום הלכה למעשה של רפורמת החינוך המיוחד

לשלב את תלמידי החינוך המיוחד בכל כיתה ולהקנות כלים חברתיים, רגשיים ולימודיים.

גם אצלכם זה קורה?

מתלבטים כיצד להתגבר על הפערים וללמד בדרך שתגיע לכולם?

חוששים מהמשמעויות של שילוב תלמידי חינוך מיוחד בכיתה שלכם?

תוהים כיצד לחזק רגשות בהוראה היברידית?

תוהים כיצד לקיים שיח ומשוב אישי המותאם לתלמידים מן החינוך המיוחד?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך,

תהליך התפתחות מקצועית מלא

הכולל מפגשים איכותיים ומיוחדים

המתמקדים בשילוב תלמידי חינוך מיוחד בכיתות רגילות.

כל צבעי הקשת - woman-holding-placard-with-lgbt-heart-icon

במהלך המפגשים נתמקד בנושאים הבאים:

  • קשת של רגשות – החיבור הרגשי בעידן ההיברידי (מפגש סנכרוני):
    קשת של תלמידים המייצרים קשת של אפשרויות; הילד הזה הוא אני – החיבור הרגשי בעידן ההיברידי; החוק ואני – ממצב של הכרח למצב של הזדמנות

  • קשת של כוחות וקשיים – בהוראה מרחוק ומקרוב (מפגש אסנכרוני):
    לראות את הפלא – כלי להעצמת הפלא שבכל ילד; כוחות וקשיים בהוראה מרחוק ומקרוב – כיצד להפוך את הקושי לכוח רב עוצמה

  • קשת של חושים – החוש השישי מקרוב ומרחוק (מפגש משולב):
    החוש השישי – הכרות עם ששת תפקודי הלומד; הלכה למעשה – כיצד לפנות לתפקודי לומד שונים בהוראה היברידית

  • קשת של משמעות – המורה כמראה (מפגש סינכרוני):
    התלמיד מחפש משמעות – כוחה העולה של המשמעות בעידן ההיברידי; מראה ליצירת משמעות – כלי רב עוצמה ליצירת משמעות בכל תלמיד

  • קשת של מיומנויות (מפגש אסינכרוני):
    הכוונה עצמית – מיומנויות הנותנות מענה לצרכים מקרוב ומרחוק

  • קשת של אחריות ורצונות (מפגש סינכרוני):
    כל הכיתה במה – כיצד התלמיד לוקח אחריות דרך סנגור עצמי; מחושך לאור – הוראה היברידית מוכוונת בצורה מדויקת לרצון התלמיד

  • קשת של הצלחות (מפגש סינכרוני):
    הכל בשליטה – מעבר ממיקוד שליטה למיקוד השפעה; הנס שבהצלחה – מהם שלושת המרכיבים הסודיים למעבר מכישלון להצלחה

  • קשת של הזדמנויות היברידיות – הוראה ממשבת (מפגש משולב):
    משוב הפוך – כלי לחיזוק וחיבור תלמידים שונים; הוראה ממשבת – כלים להטמעת משובים בתהליך הלמידה ההיברידי

  • קשת של מורים (מפגש משולב):
    המורה הצעיר – כלי ללמידה אפקטיבית הנותנת במה לתלמידים; פסק זמן – ההפסקה ככלי עוצמתי ללמידה מרחוק

  • כל צבעי הקשת (מפגש סינכרוני):
    המקרה שלי – סיפורי מקרה מבית הספר; למידת עמיתים – ניתוח מקרים בקבוצות

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן לבחור שלושה מהמפגשים הנ”ל או להתבסס על ההצעה שלנו המופיעה מטה והכל במימון מלא של עמותת המורים.

כל צבעי הקשת - open-creativity-in-the-business-concept-

במהלך תהליך הפיתוח המקצועי נקנה מגוון רחב של כלים מעשיים להכלה והשתלבות של תלמידי החינוך המיוחד והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות!

שימו לב

  • המפגשים מועברים בצורה מקוונת מלאה תוך שילוב מפגשים סינכרוניים ואסינכרוניים.

  • תהליך הפיתוח המקצועי מיועד להזמנה ע”י בית הספר לחדר המורים ולא למורים בודדים.

  • התהליך מוכר לגמול וכולל כתיבת עבודה וקבלת ציון.

  • ניתן להעביר את תהליך הפיתוח המקצועי (או חלק ממנו) גם במסגרת “גמישות פדגוגית”.

  • בבתי ספר בהם ישנם מורים השייכים להסתדרות המורים ניתן להעביר שלושה מפגשים מתוך תהליך הפיתוח המקצועי במימון מלא של עמותת המורים.

אנחנו מומחים באסטרטגיות הוראה ומיומנויות למידה ומנחים מאות השתלמויות מורים ומנהלים בעשרות מרכזי פסג``ה, מתי``א, רשתות חינוך, פיקוח ובתי ספר ברחבי הארץ.

צרו איתנו קשר ונשמח להעביר אצלכם בבית הספר את תהליך הפיתוח המקצועי

    *ההרשמה מצרפת אתכם גם לרשימות התפוצה שלנו דרכן אנחנו שולחים מדי פעם טיפים מקצועיים ומידע נוסף על הפעילויות שלנו. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת.