דיוור חודשי – דצמבר 2017

דיוור חודשי – דצמבר 2017

שלום רב,

יום המורה וחג חנוכה שמח!

אני שמח להזמין אתכם לוובינר מיוחד שאנחנו עורכים במיוחד לכבוד יום המורה:

גם למורה מגיע 100 – כלים יישומיים ומיידיים למורים ואנשי חינוך.

הפעם נעסוק בכלים לייעול תהליכי למידה, ליצירת אקלים כיתתי מיטבי, לניהול כיתה, לפיתוח ביטחון ודימוי עצמי ועוד.

השיחה תתקיים בערב יום המורה, יום ראשון ה – 10.12.17 בשעה 21:00 ישירות מהמחשב שלך (אפשר גם מהסלולארי) – ניתן להצטרף לשיחה בקלות וללא עלות.

להרשמה ופרטים נוספים – לחצו כאן.

שתהיה קריאה פוריה ונעימה!

בברכה,

רם פרידמן
סמנכ”ל

אתר פסיפס

דוא”ל: office@psifas.co.il | משרד: 04-6288838 | פקס: 04-6288527 | www.psifas.co.il | |


מה בדיוור החודש?

5 כלים מנצחים לפיתוח ביטחון ודימוי עצמי של התלמידים בכיתה

ממש עכשיו הם יושבים אצלנו בכיתה, בדרך כלל בשורה האחורית או באחת הפינות. הם לא מצביעים כאשר אנחנו שואלים שאלות, הם לא מישירים מבט אלינו או אל התלמידים האחרים, הם ממהרים לצאת כאשר נגמר השיעור ולא פעם הם פשוט קופאים במהלך המבחן ולא מצליחים להביע את עצמם.


האמת היא שהם לא תלמידים רעים: הם עושים שיעורי בית, הם לא מפריעים בשיעור ואם לוחצים אותם לקיר – סביר מאוד שיגידו דברי טעם שכל הכיתה תוכל ללמוד מהם. אבל בדרך כלל משהו עוצר אותם ומונע מהם לקחת חלק פעיל במהלך השיעור…


אז מה עושים?

מיישמים אחד או יותר מהכלים שמיד נפרט כדי לפתח את הביטחון והדימוי העצמי של התלמידים בכיתה.

להמשך קריאה לחצו כאן

בכל יום אנחנו נכשלים

כן כן, בכל יום, כל יום, כל השבוע, כל השנה, אנחנו נכשלים. כל הזמן.

לרוב מדובר בטעויות קטנות, פה שכחנו משהו, פה אמרנו משהו לא נכון למישהו בסביבתנו, שם יכולנו לפעול אחרת, כאן גילינו שכבר מזמן היינו צריכים לעשות פעולה כלשהי וכן הלאה.

כן, ככה פשוט, בכל יום אנחנו עושים טעויות.

אם בכל יום אנחנו נכשלים, למה אנחנו מתייחסים למילה “כישלון” בכזו רצינות תהומית???

אם מדובר בפעולה יומיומית כמו אכילה, שיחה עם אנשים או צפייה בטלוויזיה ברור שבכל פעם שאנחנו נתקלים בכישלון או טעות שלנו, או של ילדינו, אנחנו צריכים תחילה לעודד אותם להמשיך ולהתנסות ולהבהיר בכל פעם מחדששכישלון הוא דבר נפלא והוא חלק חשוב בתהליך הצמיחה וההתפתחות שלנו מינקות ועד בכלל.

להמשך קריאה לחצו כאן

הספר “סודות הלמידה”
להקניית מיומנויות למידה

הספר סודות הלמידה נותן לכל הורה ומורה את הידע והיכולת לעמוד לצד הילד והתלמיד ולהקנות לו את מיומנות הלמידה להן הוא זקוק.

הספר נותן מענה מקיף, רחב וממוקד בהורים ומורים ומתייחס לכל היבטי הלמידה שהילד יכול לחוות בכל תקופת לימודיו מכיתה א’ ועד יב’.

באמצעות הספר תוכלו לכוון את ילדכם לאיתור סגנון הלמידה האישי שלו וללמידה מותאמת.

הספר מומלץ ע”י מכון אדלר ונושא את תו התוכן שלו.

להצצה לפרק הראשון – לחצו כאן
לצפייה בסרטון הסבר על הספר – לחצו כאן
לרכישת הספר – לחצו כאן
לרכישת הספר כספר דיגיטאלי – לחצו כאן

ללמוד כשמתאים לך תהליכי פיתוח מקצועי מקוונים

גם אצלכם בבית הספר זה קורה?

המורים רוצים להגיע הביתה אחרי יום לימודים אבל צריכים “למשוך” עוד מספר שעות כי היום יש השתלמות?

המורים שוב מתנצלים על כך שהם חייבים לצאת באמצע המפגש להוציא את הילדים מהגן?

אנחנו מציעים לבית הספר שלך, תהליכי התפתחות מקצועית מלאים הכוללים מפגשים איכותיים ומיוחדים המועברים בצורה מקוונת המאפשרת גמישות מרבית במקום, בזמני הלימוד ובמשימות הנדרשות.

והכל במימון מלא של משרד החינוך דרך מרכז הפסג”ה ומנהלת ההשתלמויות

לפרטים נוספים אודות “ללמוד כשמתאים” תהליכי פיתוח מקצועי מקוונים – לחצו כאן


צפו בהקלטות ההרצאות שערכנו במיוחד עבורכם:

וובינר מיוחד של פסיפס לרגל יום המורה:

גם למורה מגיע 100 – כלים יישומיים ומיידיים למורים ואנשי חינוך – במיוחד לכבוד יום המורה!

להרשמה מלא ופרטים נוספים – לחצו כאן

ובינר של פסיפס ומכון אדלר בנושא:

ללמוד איך ללמוד: כלים לרכישת מיומנויות למידה והסתגלות לבית הספר

להרשמה מלא ופרטים נוספים – לחצו כאן


וובינר של פסיפס ואגודת ניצן בנושא:
פיתוח מוטיבציה והנעה ללמידה. כלים להעלאת המוטיבציה בקרב תלמידים עם לקויות למידה ובכלל.

להרשמה מלא ופרטים נוספים – לחצו כאן

וובינר של פסיפס בנושא:

גם למורה מגיע 100
“המחצית השניה” – כלים יישומיים במיוחד לכבוד המחצית השניה של השנה.

להרשמה מלא ופרטים נוספים – לחצו כאן


לרשימת כל ההרצאות המוקלטות שלנו – לחצו כאן.

דוא”ל: office@psifas.co.il | משרד: 04-6288838
פקס: 04-6288527 | www.psifas.co.il | |

תמונות: google.co.il, flicker.com , freedigitalpphotos.net
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

 

"מי שמאכילים אותו בכפית אינו לומד דבר אלא את צורת הכפית" א.מ.פורסטר